Studiu de caz: Lagardere Travel Retail

» Pentru Lagardere Travel Retail, managementul contractelor de inchiriere este o activitate com-plexa, care implica mai multe departamente. Din acest motiv am ales o solutie software flexibila care sa ne permita un grad mare de customizare pentru fluxurile de lucru specifice si care sa efi-cientizeze procesele de business. «

Florin Tănăsescu, Analist business

CAS genesisWorld
CRM/XRM pentru companii mici si mijlocii

» Cu ajutorul soluției platformei CAS genesisWorld XRM implementată și personalizată extensiv de către Melior Cras, am reușit să îmbunătățim semnificativ procesul de contractare pentru lanțul de magazine și sa eliminam blocajele. Toate departamentele lucrează împreună în mod consecvent prin intermediul unei solutii integrate, care este adaptată în mod optim la cerințele noastre de afaceri. Pentru proiectul nostru, soluția XRM s-a dovedit a fi un instrument de lucru digital puternic, care este, de asemenea, foarte flexibil și configurabil. «

Florin Tănăsescu, Analist business

Lagardere Travel Retail

Sectorul de activitate

  • Sectorul serviciilor alimentare

Cerinte

  • Facilitarea cooperării interdepartamentale, în special în ceea ce privește alocarea și închirierea de spații comerciale
  • Asigurarea trasabilitatii complete a contractelor de închiriere
  • Monitorizarea cheltuielilor și reconcilierea facturilor în conformitate cu prevederile contractuale
  • Oferirea unui suport important pentru contabilitatea bazată pe angajamente (accruals) utilizata de beneficiar. Centralizarea informațiilor și a documentației
  • Analize cuprinzătoare ale datelor comerciale
  • Integrarea cu solutiile ERP și BI existente

Beneficii si avantaje

  • Fluidizează procesul contractual și accelerează fluxurile de aprobare datorită modalitatilor de lucru automatizate, folosirea de notificari dinamice privind modificările, starea contractului, etc.
  • Permite trasabilitatea completă a contractelor de închiriere (acte aditionale, evolutia preturilor, etc) şi scurtarea timpului de aprobare a acestora. Sistemul oferă facilități avansate de căutare, identificare şi arhivare a documentelor aferente contractelor semnate.
  • Raportarea activă către managerii de cont în cazul abaterilor contractuale, datorită reconcilierii ERP cu valorile facturate
  • Platforma centrală XRM conectează si integreaza datele CRM și ERP, de exemplu: înregistrarea directă a valorilor în momentul facturării
  • Permite analize de business si identificarea de masuri proactive datorită rapoartelor și listelor detaliate, de exemplu, a cifrelor financiare cheie pentru fiecare contract de inchiriere sau client
  • Economii mari de timp datorită stocării centralizate și structurate a datelor la căutarea, recuperarea și arhivarea documentelor
CAS_genesisWorld

Date despre proiect

  • CAS genesisWorld Premium
  • Integrare cu SAP ERP si sistemele noastre BI

Client

Lagardere Travel Retail, www.lagardere-tr.ro/

  • Filiala din Romania
  • Jucător activ în sectorul comerțului cu amănuntul și al serviciilor de alimentație publică, are un portofoliu larg de mărci proprii și francize
  • Numărul de angajați: +200
  • Operațional pe piața românească din 1996
  • Baza de clienți: +300 de magazine în 33 de orașe, cu peste 2,9 milioane de clienți lunar

CAS genesisWorld

  • Managementul profesional al clienților, furnizorilor si colaboratorilor
  • Sprijină procesele interne dintr-o companie, crește eficiența acestora
  • Conceput special pentru cerințele IMM-urilor
  • Soluții CRM mobile cu CAS SmartDesign pentru smartphone-uri, tablete și browsere
  • Raport preț-performanță foarte bun
  • Flexibil, ușor de integrat, extensibil
  • Produs consacrat – câștigător al mai multor premii
  • Peste 200 de specialiști CRM oferă asistență la fața locului
  • Fiind utilizat cu succes de peste 30.000 de companii